Apple’ın yeni işletim sistemi iOS 14 tanıtıldı! - Güncel Bilim ve Teknoloji Haberleri | TEKNO BİLİM

Apple’ın yeni işletim sistemi iOS 14 tanıtıldı!

Apple’ın yeni işletim sistemi iOS 14 tanıtıldı!

Ürünleri Dünya’nın her yerinde kullanılan teknoloji devi Apple, iOS 13’üm temel olarak kullanılıp daha gelişmiş bir işletim sistemi olan iOS 14’ü WWDC 2020 etkinliğinde tanıttı. Teknoloji Rehberi – Teknoloji Haberleri ailesi olarak bu yazıda sizlere Apple’ın yeni işletim sistemi olan iOS 14 ile birlikte gelen yeniliklerden bahsedeceğiz.

iOS 14 yenilikleri

İOS 14 ile gelen yenilikler arasında ilk bahsedeceğimiz şey, App Library özelliği olmalı. Bu özellikle beraber uygulamaları kategori halinde düzenleyip klasörleyebiliyoruz. Ayrıca arama bölümü de olan App Library özelliğinde, klasörlediğimiz dosyaları arayıp bulabiliyoruz. İOS 14 ile birlikte güncellenen Widget penceresi de çok daha modern bir görünüme ulaştı ve Widget’ları ana ekrana ekleyebilme özelliği geldi. En çok sevindiren özelliklerden birisi olan videolara resim içinde resim özelliği de iOS 14 ile birlikte eklendi.

İlginizi Çekebilir: Amazfit Stratos 3 Tanıtıldı

iOS 14 ile birlikte gelişen birçok özelliğin arasından dijital asistan Siri’de nasibini almış. Eskisine göre fark edilebilir bir hızda çalışan Siri’ye, uygulamaları açabilme ve bildirimleri karşımıza getirme gibi özellikler eklendi.

Please write your comments

deneme bonusu