Samsung Galaxy Ring Üretim Detayları, Potansiyel Satış Tarihleri Verildi - Güncel Bilim ve Teknoloji Haberleri | TEKNO BİLİM

Samsung Galaxy Ring Üretim Detayları, Potansiyel Satış Tarihleri Verildi

Samsung Galaxy Ring Üretim Detayları, Potansiyel Satış Tarihleri Verildi

Güney Kore’den gelen yeni bir rapor Samsung Galaxy Ring üretim kapasitesini ortaya koyuyor. İlk kez Ocak ayında sergilenen giyilebilir cihazın bu yılın ikinci yarısında piyasaya sürülmesi planlanıyor. Şimdiden büyük ilgi topladı. Galaxy Ring ile ilgili bir dizi ayrıntı da doğrulandı.

Samsung Galaxy Ring Üretim Detayları Ortaya Çıktı

The Elec, Samsung’un Galaxy Ring’den başlangıçta 400.000 adet üretmeyi hedeflediğini bildirdi. Bu, Güney Koreli markanın beklentilerine göre talebi karşılamak içindir. Akıllı yüzükler son zamanlarda ilgi görmeye başladığı için bu tahmin oldukça iddialı. Giyilebilir cihazın seri üretimine Mayıs ayında başlanması planlanıyor.

Samsung Galaxy Ring Üretim Detayları Ortaya Çıktı
Samsung Galaxy Ring Üretim Detayları Ortaya Çıktı

Raporda ayrıca, talebin beklentilerini aşması halinde Samsung’un buna ayak uydurabileceği de ekleniyor. Küçük form faktörü ve devam eden herhangi bir parça sıkıntısı olmaması nedeniyle üretimi artıracaktır. Galaxy Ring Temmuz sonu ya da Ağustos başında yeni nesil katlanabilir cihazlar, tabletler ve akıllı saatlere odaklanan Unpacked etkinliğinde tanıtılması bekleniyor. Yayın ayrıca satışların Ağustos ayında başlayabileceğini de ortaya koyuyor.

Samsung şu ana kadar Galaxy Ring dokuz farklı boyutta, üç renk seçeneğiyle satışa sunulacağını ve dokuz günlük bir pil ömrüne sahip olacağını doğruladı. En küçük boyut 14.5mAh pil hücresine sahip olacakken, en büyük model 21.5mAh ünite ile desteklenecek. Samsung cihazlarının yanı sıra diğer Android telefonlarla da uyumlu olacak ancak iOS ile çalışmayacak.



from Tekno Bilim Adamı https://ift.tt/24C3vOb
via TEKNOBİLİMADAMI
Please write your comments

deneme bonusu