İkinci el otomobilde yeni tip dolandırıcılık! - Güncel Bilim ve Teknoloji Haberleri | TEKNO BİLİM

İkinci el otomobilde yeni tip dolandırıcılık!

İkinci el otomobilde yeni tip dolandırıcılık!

Sürekli olarak ikinci el otomobil alımı sırasında bazı dolandırıcılık haberlerine şahit oluyorduk. Bu sefer ise hepsinden farklı olarak yeni tip bir dolandırıcılık haberiyle karşınızdayız. Tekno bilim adamı ailesi olarak bu yazıda sizlere ikinci el otomobilde yeni tip dolandırıcılık hakkında bilgi vereceğiz.

Özellikle son zamanlarda fabrikalar çalışmadığı için sıfır kilometre otomobil bulmak oldukça zordu. O yüzden ikinci el tarafına oldukça rağbet vardı. Bugünlerde fabrikalar her ne kadar yeniden çalışmaya başlasalar bile, ikinci el tarafına hala büyük bir rağbet var. Bu rağbeti de kötü şekilde kullanan bazı dolandırıcılar var. İşte bu dolandırıcıların yeni yöntemi;

Dolandırılan mağdur sürücü Hulusi Topkara, “Polis olduğunu söyleyen kişilerle anlaştık. Bir miktar para verdikten sonra aracın devrini üzerlerine almak için ertesi gün buluştuk. Ben otomobili onlara vermiştim. Ancak otomobille kaza yaptıklarını söylediler. Bana sonradan fotomontaj olduğunu öğrendiğim kaza yapmış aracımın fotoğraflarını gösterdiler. Paranın geri kalanını EFT yaptıklarını söylediler.

Ben de onlara inanıp noter satışı yaptım. Sözde paranın hesaba gelmesini beklerken yanımdan kaçtılar. Kimse parasını almadan noter satışında imza atmasın. Ben yaptım ve otomobilim elimden gitti. Bir yandan şanslıyım polisin çalışmasıyla otomobil bulundu. Ancak sizinki bulunmayabilir” şeklinde açıklamalar yaptı.

Please write your comments

deneme bonusu