Merhaba tekno bilim adamı takipçileri; Zoom ve Peacock ile birlikte TikTok, kendisini 2020’de en hızlı büyüyen üç marka arasında yer aldı. Yine de popülerlikteki bu patlama diğer sosyal medya kuruluşları tarafından fark edilmedi. Instagram’ın geçen yılın Ağustos ayında Reels’ı piyasaya sürmesini sağladı. Instagram şimdi TikTok’un sevilen Stitch özelliğine çok benzer şekilde çalışan yeni bir özellik Remix sunuyor.
Diğer Instagram Makaralarına Tepki Vermek için Remiks’i Kullanın
Bir Makarayı görüntülerken seçenekler menüsünü açarak (“…” simgesine dokunarak) yeni özelliğe sahip olup olmadığınızı kontrol edebilirsiniz. Test grubunun bir parçasıysanız, listede Bu Makarayı Yeniden Karıştır seçeneğini göreceksiniz.
Bunu seçmek, orijinal Reel ve yeni kaydedilen videonuzun yan yana oynatıldığı bir yanıt klibi oluşturmanıza olanak tanır. Tanıdık geliyor mu? Bunun nedeni muhtemelen TikTok’taki Duets’in aşağı yukarı aynı konsepte sahip olmasıdır.
Her Büyük Sosyal Uygulama TikTok ile Rekabet Etmek İstiyor
Kasım 2018’de TikTok, aylık 680 milyon aktif kullanıcısı olduğunu bildirdi. Wallaroo, uygulamanın Şubat 2021 itibarıyla 1,1 milyar civarında olduğunu tahmin ediyor. Açıkçası, diğer sosyal medya ve fotoğraf / video paylaşım uygulamaları bu kullanıcı tabanının bir kısmını kendileri için almak istiyor.
Snapchat, Mart ayının sadece bu ayında Snaps için remiksler üzerinde çalıştığını duyurdu ve YouTube, ABD’de Shorts’i piyasaya sürdü. Ocak ayında, iki TikTok klonu, Clash ve Byte, büyük bir TikTok klonu oluşturmak için birleştirildi. Facebook bile, geçtiğimiz 2020’nin sonunda Collab’ı piyasaya süren TikTok ile rekabet etmeye çalışıyor .
Kısa biçimli video içeriği şu anda içerik pazarlama sahnesine hâkim durumda ve gerçekten de eninde sonunda gerçekleşmesi gerekiyordu. Sosyal medya her zaman bize yeni bilgiler pompalıyor, bu nedenle oldukça kısa ilgi alanlarımız var. Uzunluğu daha kısaysa bir videoyu baştan sona izleme olasılığımız daha yüksektir.