realme 7 ve 7 Pro tanıtım tarihi resmi olarak açıklandı - Güncel Bilim ve Teknoloji Haberleri | TEKNO BİLİM

realme 7 ve 7 Pro tanıtım tarihi resmi olarak açıklandı

realme 7 ve 7 Pro tanıtım tarihi resmi olarak açıklandı

OPPO’nun alt markası olan realme, yakın zamanda 7 ve 7 Pro olmak üzere iki modelinin tanıtılacağının sinyallerini vermişti. Tanıtım tarihini de resmi Twitter hesabından bugün yayınladı. Teknoloji Rehberi – Teknoloji Haberleri ailesi olarak bu yazıda sizlere realme 7 ve 7 Pro’nun tanıtım tarihi hakkında bilgi vereceğiz.

realme 7 ve 7 Pro, koronavirüs sebebiyle çeşitli sosyal medya platformlarında canlı yayın ile tanıtılacak. Modellerin, atılan tweete göre tanıtım tarihi ise 3 Eylül 12.30 olarak karşımıza çıkıyor.

realme 7, gücünü MediaTek Helio G90T işlemciden alacak. Ayrıca 6 GB RAM ile birlikte gelecek. 4.500 mAh batarya kapasitesi ile birlikte gelen model, 64 GB depolama alanına sahip olacak gibi görünüyor. Her iki modelde de 64 Megapiksel kamera ve parmak izi okuyucusu bulunacak. 65 W hızlı şarj desteğiyle beraber de 35 dakikada full şarj edilebilecek.

Please write your comments

deneme bonusu