Apple’ın Yaklaşan AR Kulaklığı ‘xrOS’ İşletim Sistemini Kullanabilir - Güncel Bilim ve Teknoloji Haberleri | TEKNO BİLİM

Apple’ın Yaklaşan AR Kulaklığı ‘xrOS’ İşletim Sistemini Kullanabilir

Apple’ın Yaklaşan AR Kulaklığı ‘xrOS’ İşletim Sistemini Kullanabilir

Apple’ın yaklaşmakta olan AR kulaklıklarının, teknoloji devinin kendi işletim sistemi ‘xrOS’ özelliğine sahip olacağı bildirilmektedir. Gizmochina, Bloomberg’e göre teknoloji devi, AR kulaklıklarına güç veren yazılımı daha önce söylentilere göre konu olan RealityOS veya rOS yerine “xrOS” olarak adlandırmaya karar verdi. Ayrıca, Apple TV ve Apple Watch’a benzer özel bir uygulama mağazasıyla birlikte gelecek. Şirket ayrıca, üçüncü taraf geliştiricilerin yeni platform için uygulamalar yapmasına izin verecek bir Yazılım Geliştirme kiti geliştiriyor.

Apple'ın AR Kulaklığı 'xrOS' İşletim Sistemini Kullanabilir
Apple’ın AR Kulaklığı ‘xrOS’ İşletim Sistemini Kullanabilir

Raporda, yeni cihazın ne zaman piyasaya çıkacağı henüz belli değil, ancak bazı raporlar ürünün 2023’ün ilk yarısında piyasaya sürülebileceği belirtildi. Bu yılın Ekim ayında, teknoloji devinin AR kulaklıklarının insanları tanımlamak için Face ID veya Touch ID yerine iris taraması kullanacağı bildirildi. Yaklaşan AR cihazlarının tasarımının örgü kumaşlar cam ve alüminyum içermesi beklenmektedir. Şirketin üç farklı AR kulaklık üzerinde çalıştığı söylendi. Başlıklardan birinin 2023’te piyasaya çıkması muhtemel. 3.000 $’a kadar mal olabilir ve bir çift 4K OLED panelin yanı sıra 15 adet yana bakan kamera modülü içerebilir.



from Tekno Bilim Adamı https://ift.tt/hkZseJH
via TEKNOBİLİMADAMI
Please write your comments

deneme bonusu